dimecres, 1 de gener del 2014

Tonight (Live my life tonight)



I lost something
My mind is telling me I can't go wrong
I lost it, a single mission
I want to worry, but it's never the one

Wish you'd come and work it right
And make the rounds with me
You can tell me time and when I'm going south
Everyone is with me

Busy to live my life
I've gotta live my life tonight

Schooldays, I really run to
I gotta move it, gotta move in my mind
Loving, a single mission
No one told me where to live in my head

I get things mixed up and nothing's right
And some days I go working
One thing I consider to be right is to
Just go around and choose it

I've gotta live my life tonight
I've gotta live my life tonight
You...

___________________________________________________________________________________

AQUESTA NIT (VIURE LA MEVA VIDA AQUESTA NIT)

He perdut alguna cosa
la meva ment diu que no puc anar malament
L'he perdut, una sola missió
Vull preocupar-me però mai és el moment

M'agradaria que vinguessis i treballar-ho bé
I fer les rondes amb mi
Em pots dir l'hora i quan vaig al sud
tothom està amb mi.

Ocupat en viure la meva vida

He de viure la meva vida aquesta nit

Dies d'escola, realment corro
He de moure-ho, moure-ho a la meva ment

Vulguent, una sola missió
Ningú em va dir a on viure en el meu cap.
  
Tinc coses barrejades i res està be
hi ha dies en que vaig a treballar.
Una cosa que considero correcta.
Només has d'anar pels voltans i escollir-ho.

He de viure la meva vida aquesta nit.
He de viure la meva vida aquesta nit.
Tu......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada